Is er iets niet in orde? Wij lossen het graag op! Neemt u alstublieft contact met ons op en wij doen altijd ons uiterste best samen met u tot een goede oplossing komen.

Wilt u uw bestelling retourneren? Dat kan natuurlijk ook. Laat dit alstublieft uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje aan ons weten. Hiervoor hoeft u geen reden op te geven, stuur van te voren even een mailtje met uw ordernummer en de producten die u terugstuurt zodat wij dit correct kunnen verwerken. U hebt na aanmelding van de retour 14 dagen de tijd deze aan ons te versturen. Ook na verzending van de retour is het van groot belang om ons een mailtje te sturen met bevestiging dat deze onderweg is.

Retourneren kan maar de verzendkosten zijn voor u zelf.

Voor retournering rekent PostNL namelijk gewoon €7,25 per pakket. U ontvangt het retourbedrag binnen enkele dagen en uiteraard altijd binnen 14 dagen na aanmelding van de retournering terug op dezelfde wijze waarop de betaling is verricht, mits het pakketje gearriveerd of onderweg naar ons is.

Let op: Onaangemelde retouren kunnen niet in behandeling worden genomen.

Het consumentenretourrecht is niet van toepassing op zakelijke orders.